![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tenker også at skolen som den er i dag behøver store endringer. Likevel, den skolen som gutten vår skal begynne på er sånn at vi foreldre har påvirkningsmulighet og kan samarbeide tett med lærerne. Det er (dessverre) ikke alle skoler som er sånn. De jobber ganske annerledes enn "standarden" i norske offentlige skoler, og det er jeg glad for. Uansett, jeg er enig i grunntanken. Det er likevel sånn at man ikke alltid kan gjøre det som hadde vært det ideelle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Flott med en skole som der det er muligheter for å bli hørt som foreldre. Alt hjelper. Klart det går mange ganger bra likevel.
Og ja ideelt sett klarer barn seg uten skole, for de lærer likevel, eller eg vil jo påstå at de lærer mer og har det bedre uten skole, uansett ka skole som fins å tilby. Men, det som foreldre har å tilby ved siden av skolen, vil jo alltid være viktig og hjelpe barna. Sånn at de kan ha det bra nærmest på tross av skolen. |
|
|
|||
|
|||
|
Føler at vi bare må være enige om at vi er enige i noe, men at vi ikke er på samme sted/i samme situasjon, og at våre opplevelser dermed blir forskjellige. Noe som er helt ok.
|
|
|
|||
|
|||
|
Syns det er flott å prøve å komme til enighet.
Nei, det er sant det vi er ikkje på samme sted, og vi opplever sikkert ting forskjellig ja, utifra det. |
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Jeg ramlet over en 'gammel' diskusjonstråd her, men lurer på hvordan det gikk? Hva ble det til? |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|